0
Товари у кошику
Усього:
росія - країна-терорист
Допомога
+38 067 474-85-55
+38 044 353-35-65
+38 044 353-35-75
Відділ продажу
Якщо при оформленні замовлення у вас виникли питання, зверніться за вказаними контактами.

Оплата, доставка, повернення

Резервування та відвантаження замовлених у нашому магазині запчастин та аксесуарів проводиться тільки після повної оплати.

Найшвидший, найзручніший та найпростіший спосіб доставки – це доставка з нашого складу.

Якщо запчастина чи аксесуар є в наявності на нашому складі, то кияни та гості столиці можуть отримати їх вже за декілька хвилин після замовлення (все буде залежати від вашої віддаленості до нашого складу чи магазину). Мешканці інших регіонів країни можуть обрати одну із запропонованих нами компаній вантажних перевізників - Нова пошта, САТ, Автолюкс - та отримати замовлення на наступний день. Також ми можеми обговорити альтернативні варіанти відвантаження замовлень. 

Повернення товарів можливе лише протягом 14 днів з моменту оформлення платіжних документів. Повернення запчастин, замовлених з партнерських складів України, можливе протягом 5 днів з моменту купівлі. Повернення не буде проведено, якщо упаковка пошкоджена (втрачений товарний вигляд) або відсутні документи, що підтверджують купівлю. Неможливе повернення запчастин, замовлених у іноземних постачальників.

Питання, що часто виникають при поверненні товару

Питання: Чому при повернені запчастин з мене стягнули штраф у розмірі 7% від вартості?
Відповідь: Таке стягнення є символічною компенсацією наших витрачених зусиль та втраченого прибутку.

Питання: Отримали від перевізника м'яту коробку, запчастина зламана. Що робити?
Відповідь: Ви можете зробити фото отриманої упаковки (запчастини) та надіслати нам на електронну пошту чи мессенджери. Але нагадуємо, що наша відповідальність за належний стан запчастин закінчується в момент передачі їх до перевізника. Отже, претензії за ушкоджений під час перевезення товар необхідно висувати перевізнику.

Ми викоритовуємо файли cookie, щоб сайт був краще для вас