0
Товари у кошику
Усього:
Допомога
+38 067 474-85-55
+38 044 353-35-65
+38 044 353-35-75
Відділ продажу
Якщо при оформленні замовлення у вас виникли питання, зверніться за вказаними контактами.

Тюнінг-ательє Prodrive продемонструвало рестомод Prodrive P25 за мотивами SUBARU Impreza 22B STi

Тюнінг-ательє Prodrive продемонструвало рестомод Prodrive P25 за мотивами SUBARU Impreza 22B STi

Компанія Prodrive представила перші офіційні фотографії своєї Impreza P25 напередодні презентації моделі на Фестивалі швидкості у Гудвуді у ці вихідні. P25 — це сучасний погляд на легендарну Impreza 22B, випущену в 1998 році на честь перемоги Subaru у WRC з її ралійними автомобілями від тюнерів Prodrive.

Британська компанія Prodrive заявляє, що в P25 використовуються новітні технології та матеріали, щоб уявити, яким був би 22B, якби його випускали сьогодні. Модель буде рідкісною та дорогою. Prodrive пропонує 25 P25 за ціною 560 000 доларів.

Використання композитних матеріалів для капота, багажника, даху, порогів, передніх та задніх крил, дзеркал, спойлера та бамперів допомагає скоротити споряджену масу до 1200 кг порівняно з 1245 кг у 22B. Іншими заходами зниження ваги є літій-іонний акумулятор та додаткові легкі карбонові гоночні сидіння. Ходова частина включає диференціали підвищеного тертя на обох кінцях, активний міжосьовий диференціал, механічно оброблені алюмінієві стійки, амортизатори Bilstein з регульованими характеристиками удару та відбою, а також гальма AP Racing. Передні ротори мають розмір 380 мм у носовій частині та закріплені шестипоршневими супортами, а задні диски діаметром 350 мм мають чотирипоршневі робочі місця, що забезпечують стиснення.

Але головне в цьому шоу це поєднання двигуна і коробки передач. Двигун заснований на останньому 2,5-літровому моторі Subaru, але повністю перероблений з новими трубопроводами, поршнями, штоками та клапанним механізмом, а також оснащений новим турбонаддувом Garrett, високопродуктивним проміжним охолоджувачем та вихлопною системою Akropovic з титану та нержавіючої сталі. Статистика становить 400 к.с. і 600 Нм, що робить P25 більш ніж на 30% потужнішим, ніж 276 к.с.

Prodrive не опублікував жодних зображень інтер’єру P25, але каже, що панель приладів є «багатосторінковий дисплей високої чіткості на всю ширину, включаючи реєстратор даних». Але якщо це передбачає радикально сучасний вигляд, Prodrive також стверджує, що відтворив автентичний інтер’єр Impreza 1990-х років, використовуючи комбінацію шкіри, алькантари та карбону. У салоні є чотиримісні сидіння у стандартній комплектації, але у покупців також буде можливість відмовитись від задніх сидінь.

Написати коментар
0 коментарів

Поки що немає коментарів

Ми викоритовуємо файли cookie, щоб сайт був краще для вас