Японські автомобільні компанії Toyota, Mazda і Subaru створили альянс для розробки двигунів внутрішнього згоряння нового покоління під альтернативні види пального й адаптовані для електрифікованих типів трансмісії. Об'єднання зусиль має прискорити проєктування та зменшити витрати виробників, йдеться у пресрелізі Toyota.
Але замість того, щоб розробляти спільний двигун, кожен виробник зосередиться над власними "фірмовими двигунами". Toyota буде займатися рядними "четвірками", Mazda – роторними двигунами, Subaru – горизонтально-опозитними двигунами.
Нові двигуни стануть меншими, ніж нинішні, й будуть вуглецево-нейтральними завдяки відмові від викопного палива й сумісності з різними альтернативами: синтетичним пальним, біопаливом, рідким воднем.
Ще одна спільна мета трьох брендів – інтеграція моторів, акумуляторів та інших електроприводів у двигуни внутрішнього згоряння наступного покоління.
Toyota – найбільший виробник автомобілів у світі. На відміну від багатьох інших компаній, Toyota дотримується багатовекторного підходу до вуглецевої нейтральності з різними моторними установками й не робить ставку виключно на електрокари.
За даними Reuters, у першому кварталі 2024 року Toyota продала 2,4 млн автомобілів, з яких майже 40% були бензиново-електричними гібридами. Plug-in гібриди, акумуляторні електромобілі та машини з водневими двигунами разом становили лише 2,9% від загального обсягу продажу.
Toyota володіє приблизно 20% Subaru і 5% Mazda.