0
Товари у кошику
Усього:
Допомога
+38 067 474-85-55
+38 044 353-35-65
+38 044 353-35-75
Відділ продажу
Якщо при оформленні замовлення у вас виникли питання, зверніться за вказаними контактами.

Два повністю електричні концепти Subaru

Два повністю електричні концепти Subaru

Subaru представила два повністю електричні концептуальні автомобілі на Токійському автосалоні: гоночний автомобіль STI E-RA Concept потужністю 800 кВт і Solterra STI Concept, спортивну версію першої електричної моделі.

Як відомо, Solterra базується на платформі електромобіля, розробленої спільно з Toyota, яка продається Subaru як e-SGP (e-Subaru Global Platform) і Toyota як e-TNGA. Серійна версія компактного електричного позашляховика була представлена на автосалоні в Лос-Анджелесі в листопаді 2021 року.

На стенді Subaru в Токійському автосалоні – виробник представив Solterra STI Concept. Це абревіатура, яку Subaru використовує для маркетингу своїх продуктивних моделей, наприклад, відомих з ралі. Японська компанія поки не надає даних про продуктивність, але новий спойлер на даху, червоні акценти на днищі та інші додаткові деталі мають відображати «довершену динаміку водіння».

Хоча серійна версія Solterra STI здається можливою, для другого дослідження це набагато менш імовірно. Концепт STI E-RA є пласким електричним гоночним автомобілем з чотирма двигунами загальною потужністю 800 кВт — система електроприводу поставляється Yamaha. За словами Subaru, проект був створений, щоб отримати досвід роботи з новими технологіями зі світу автоспорту для кліматично нейтрального століття.

Джерела ЗМІ стверджують, що STI E-RA встановить новий рекорд Нюрбургрингу у 2023 році після завершення розробки та початкових випробувань на японських гоночних трасах. Кажуть, що внутрішня мета кола по Північній петлі – 400 секунд або 6:40 хвилин. Це приблизно на три секунди швидше за поточний рекорд спортивного автомобіля Porsche 911 GT2 RS. Але чи цього достатньо для офіційного рекорду, залежить не тільки від продуктивності на самій трасі: щоб бути включеним в офіційну таблицю лідерів, електричний Subaru повинен бути серійною моделлю (як Porsche).

Однак у Subaru може бути інша мета: японці підкреслюють, що концепція приводу відповідає специфікаціям анонсованої гоночної серії FIA Electric GT, яка повинна стартувати в 2023 році. Для цього буде потрібно тротлінг (потужність повинна бути не більше 430 кВт), але, на відміну від двигунів внутрішнього згоряння серії GT, тут як основа не прописаний дорожній транспорт, а залишений на розсуд виробників.

Написати коментар
0 коментарів

Поки що немає коментарів

Ми викоритовуємо файли cookie, щоб сайт був краще для вас